fbpx
השקעות בסולאר

חשמל סולארי הוא הנדל"ן המניב החדש

אפשר להשוות השקעה במערכת סולארית בדומה לנדל"ן, אתה משקיע כמות כסף בהתאם לנכס שאתה קונה בהתאם אתה לוקח הלוואה שאותה אתה מקבל לפי יכולת ההחזר שלך, כמות הכסף ששמת מראש וריבית שהבנק נותן לך.

בניגוד לנדל"ן, על מערכות סולאריות אפשר לקבל מ80%-100% מימון מהבנקים המובילים בארץ עם ריבית אטרקטיבית בסיסית כאשר הבנקים המובילים במתן הלוואות הם בנק הפועלים ובנק לאומי והריביות נמוכות מאשר בנדל"ן.

הלוואות למערכת סולארית מתוך אתר בנק הפועלים

פקידי האשראי בבנק מאפשרים מימון בחוב של עד סביב 4,000 ש”ח לכל קילו-וואט הספק – יותר מהעלות כולה. כלומר – אני יכול לקחת הלוואה בנקאית יקרה על כל הפרויקט ולהישאר עם תשואה אינסופית על ההון – כי ההון שייך לבנק.

ההקלות הרגולטריות והידיעה שהשמש תמיד מגיעה מאפשרת לבנקים להלוואת כסף בידיעה שהוא יחזור רשות החשמל קיבעה את מחיר החשמל כאמור, ל־25 שנה, בתעריף מכירה קבוע לחברת החשמל – 48 אגורות לקוט"ש (קילוואט לשעה) עד 15 קוט"ש ומעל מקבלים 45 אגורות לקוט"ש.

כל בעל גג ובעל מונה חשמל של חברת החשמל לרכוש מערכת סולארית, להתקין אותה על הגג והרי לו נכס מניב כמעט ללא סיכון.

מחיר לייצור עצמי בטכנולוגיה פוטו וולטאית

 

בוא ניקח לדוגמא משפחה ממוצעת משפחה בת 5 נפשות גרה בבית פרטי עם רעפים עם גודל גג ממוצע של 110 מ"ר ללא צל יכולה לייצר כמעט 13,000 שקלים עם תשואה של 15.83% גבוהה יותר משוק ההון ומשוק הנדל"ן ככל שהגג יותר גדול הסכום יותר גבוה וכך גם התשואה. (בעזרת המחשבון הסולארי שלנו באתר תוכלו לחשב בעצמכם את ההחזר הממוצע!)

עוד הטבה שמעלה את הכדאיות בהשקעה בגג סולארי הוא שלא משלמים מס על מערכות קטנות, תקנות מס הכנסה מערכת סולארית עומדות על עד סכום של 24,000 ₪ לשנה – יש פטור ממס, ולאחר מכן מעל 24,000 ₪ ועד 98,707 ₪ יחויב ב-10% מס מהשקל הראשון וישודר בשדה זה.

התקרה שנקבעה היא גובה מחזור עוסק פטור במע"מ ( 98,707 ₪) – נועד ליצירת אחידות עם מע"מ. הכנסה מעל 98,707 ₪ – נשמרת הטבת המס עד 98,707 ₪

מעוניינים יכולים לקרוא את: הצעת החוק לעידוד השקעה באנרגיות מתחדשות (הטבות מס בשל הפקת חשמל מאנרגיה מתחדשת – הוראת שעה התשע"ו)

לסיכום: התשואות יותר גבוהות, הריביות יותר נוחות, הסיכון יותר נמוך ואת הלוואה מחזירים בדרך ככל בין 4-7 שנים אז אם יש לכם גג פנוי אין שום סיבה שלא תכניסו כסף.

מעוניינים במערכת סולארית בעסק שלכם? צרו קשר עוד היום!

תוכן העניינים במאמר
מחבר המאמר
קדמה סולארי
קדמה סולארי

קדמה סולארי הוקמה בשנת 2016 ע"י שלושה שותפים שעלו לישראל מארה"ב עם תחושה של שליחות.
קדמה סולארי מתמחה בתכנון והתקנת מערכות סולאריות על גגות מבנים פרטיים ומסחריים והפכה להיות אחת השחקניות המובילות בענף הסולאר בישראל.

מאמרים נוספים
בחלק הזה של סדרת המאמרים "הכרת את המערכת" נדבר על קווי החשמל המובילים את ה"חשמל הטרי" מהפאנלים אל עמדת הממיר. נדבר על הרכיבים: האופטימייזר, כבלי ה-DC והארקה.
בחלק השני בסדרת המאמרים "הכר את המערכת" נכיר את התשתית המבנית של המערכת, בשמה הנפוץ יותר - הקונסטרוקציה.
בסדרת המאמרים "הכר את המערכת הסולארית" נעבור על כל חלקי המערכת בין אם בנתונים פיזיים, באישורים אשר צריך להמציא או בסטנדרטים אשר יביאו למימוש הפוטנציאל של מערכת סולארית על הגג שלכם.
כמה המערכת שלכם תרוויח?

מלאו את הטופס ויועץ של קדמה סולארי יחזור אליכם בהקדם, עם פרטים מלאים והצעת מחיר משתלמת במיוחד.