fbpx
לבחור באנרגיה סולארית

למה לבחור באנרגיה סולארית?

אחת הסיבות העיקריות לבחור באנרגיה סולארית היא הידיעה שאתה עושה משהו טוב לסביבה. שלא כמו מקורות אנרגיה מסורתיים, כאשר פאנלים סולאריים PV יוצרים חשמל, הם אינם פולטים גזי חממה מזיקים, מזהמים מי תהום או מדללים משאבים טבעיים כלשהם. בנוסף, אתה עוזר להגן על כדור הארץ על ידי צמצום התלות שלך באנרגיה לא מתחדשת. בכל פעם שאתה פונה לאנרגיה סולארית במקום להשתמש בדלק מאובנים, אתה עוזר לשמור על המשאבים הטבעיים של כדור הארץ ללא פגע למשך זמן מה.

אנרגיית PV סולארית היא אנרגיה נקייה, שקטה ולא פולשנית

לא תצטרכו לדאוג שרעש האנרגיה הסולארית יסיטו את דעתכם בביתכם או בחצר האחורית שלכם, כמו שעשו עם כמה גנרטורים מסורתיים או אפילו חלופות אנרגיה נקיות. בניגוד לאלטרנטיבות מרעישות, אנרגיה סולארית שקטה לחלוטין ואינה חודרת לפעילויות היומיומיות שלך. באותו אופן, פאנלים סולאריים פוטו-וולטאים אינם בולטים מבחינה ויזואלית. רוב בעלי הבתים בוחרים להציב פאנלים סולאריים פוטו-וולטאים על גג במקום שבו הם אינם בהכרח נראים מגובה הקרקע, תוך ניצול שטח שאינו מנוצל אחרת ומפנה את שאר הנכס להנאה. אפילו ההתקנה של פאנלים סולאריים היא פשוטה ולא פולשנית, ללא הפרעה לבית או לאורח החיים שלך בזמן שזה קורה.

אנרגיית PV סולארית מורידה את חשבונות החשמל שלך

מערכות אנרגיה PV סולאריות יכולות להוזיל את חשבונות החשמל שלך בכמה דרכים משמעותיות. מכיוון שאתה מייצר חלק מהחשמל שלך, אתה יכול לצמצם באופן דרסטי את מה שאתה משלם לחברת החשמל. אנו גרים באזור שבו מחירי האנרגיה עולים עם הביקוש לאנרגיה. המדינה וגופים פיננסים, מעודדים אותנו להתקין מערכת סולארית בביתנו על ידי תנאי מימון נוחים.

פאנלים סולאריים דורשים תחזוקה מועטה

עלויות התפעול של פאנלים סולאריים פוטו-וולטאים הן מינימליות, גם בהשוואה למקורות אנרגיה נקיים אחרים. זה נובע בעיקר מהעובדה שפאנלים סולאריים זקוקים לתחזוקה מועטה, אפילו לטווח ארוך. מכיוון שלמעשה אין חלקים נעים, אין מה לשבור ואין צורך בשימון קבוע כדי לשמור על פעילות. הם פשוט ממשיכים לעבוד בכוחות עצמם. למעשה, בואינג מציינת כי פאנלים סולאריים פותחו כדי לספק חשמל ללוויינים, שם תחזוקה בלתי אפשרית. פאנלים סולאריים PV עדיין מניעים כמעט כל לוויין הפועל היום בחלל, ומדגימים את חייהם הארוכים והאמינות. בכל זאת, עם הזמן, נצבר אבק על גבי הפאנלים בארצנו, קדמה סולארי נותנת לבעלי בתים שקט נפשי על ידי מתן שירותי תחזוקה וניקיון למערכות סולאריות.

ניתן להתאים מערכות סולאריות לצרכים שלך

לא משנה מה צרכי האנרגיה שלך, קדמה סולארי יכולה לתכנן את המערכת שלהם כדי לענות עליהם. מהאחוזה הגדולה ביותר ועד לבית אופנתי עם שני חדרי שינה, קדמה סולארי תתאים את המערכת הדרושה לך. פאנלים סולאריים פוטו-וולטאים מספקים אנרגיה נקייה ומתחדשת, ומקלה על הארנק שלך. בכל פעם שתחבר את החשבונות החודשיים שלך, תחייך כשתבין את החיסכון שלך במהלך השנה, ויש לך את הבונוס הנוסף לדעת שאתה עושה משהו כדי לעזור לקיים את כדור הארץ.

תוכן העניינים במאמר
מחבר המאמר
קדמה סולארי
קדמה סולארי

קדמה סולארי הוקמה בשנת 2016 ע"י שלושה שותפים שעלו לישראל מארה"ב עם תחושה של שליחות.
קדמה סולארי מתמחה בתכנון והתקנת מערכות סולאריות על גגות מבנים פרטיים ומסחריים והפכה להיות אחת השחקניות המובילות בענף הסולאר בישראל.

מאמרים נוספים
בחלק הזה של סדרת המאמרים "הכרת את המערכת" נדבר על קווי החשמל המובילים את ה"חשמל הטרי" מהפאנלים אל עמדת הממיר. נדבר על הרכיבים: האופטימייזר, כבלי ה-DC והארקה.
בחלק השני בסדרת המאמרים "הכר את המערכת" נכיר את התשתית המבנית של המערכת, בשמה הנפוץ יותר - הקונסטרוקציה.
בסדרת המאמרים "הכר את המערכת הסולארית" נעבור על כל חלקי המערכת בין אם בנתונים פיזיים, באישורים אשר צריך להמציא או בסטנדרטים אשר יביאו למימוש הפוטנציאל של מערכת סולארית על הגג שלכם.
כמה המערכת שלכם תרוויח?

מלאו את הטופס ויועץ של קדמה סולארי יחזור אליכם בהקדם, עם פרטים מלאים והצעת מחיר משתלמת במיוחד.